Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

Roetfilterland (t.a.v. Onno)
Industriestraat 70A
7482 EX
Haaksbergen
Tel: 053-5741913

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar roetfilterland bij is aangesloten.

http://www.keurmerk.info/

© 2013 - 2019 Roetfilterland | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie